"Tiap-tiap diri akan merasai mati. Sesungguhnya akan disempurnakan pahala kamu pada hari kiamat. Sesiapa yang TERSELAMAT DARI NERAKA dan dimasukkan ke dalam syurga, sesungguhnya BERJAYA lah dia, dan ingatlah bahawa kehidupan di dunia ini hanyalah kesenangan yang memperdaya." (Ali Imran : 185)

Tiada Adab

*

12 ulasan:

  1. kunjungan perdana, salam perkenalan
    blog yang bagus dan bermanfaat, sukses buat anda, postingan yang berguna
    terima kasih
    silahkan mampir
    ditunggu

    BalasPadam
  2. ish budak ni takbaik betul..

    BalasPadam
  3. truknyer budak niee.....mcm nak sekeeh jer

    BalasPadam
  4. errr.. korang ajo nya budak tuh kat org tua...tuh bukan ketogari belum baligh tuh dah rosak akhlak..klu aq, aq ikat jari dia tu kat tiang dekat org tua minta sedekah tuh smpi org tua tu balik..geram tul klu budak tak hormat org tua..lasing kang...

    BalasPadam
  5. nak tambah duit x ?
    www.klikdapatduit.com/?ref=1867

    BalasPadam
  6. Ajarkan Anak Anak Ini dengan Ilmu Yang Baik...
    Maka Baik Lah Hasil Nya..

    BalasPadam

Popular Posts